UPS adatkábel házilag

Sikerült bekötnöm a UPS-t egy egérkábellel, rá meg a számítógépet egy celuxozott konnektorral: 
 Nézzétek meg a "LINE MINIMUM" értéket, egy hősugárzóval 230V-ról 213V-ra tudtam leszippantani a hálózatot.... :-)
A powerchute 4.2.3-at is feltudtam tenni hogyha kitöröltem a környezeti változókat.

SZóval a kérdésem: hogyan kell beállítani a UPS ezen értékeit:


 
Hát még ha bedugnám a bojlert, porszívót, stb stb. És még a csillagkapu is ki volt kapcsolva a pincében... :-)
Ezért a low transfer pointot levettem a minimális 196V-os értékre mert még könnyen ezalá tudok szippantani a hegesztővel...
De a high transfer pointot mekkorára vehetem? Feltolhatom 265V-os értékre vagy az már káros lehet a gépnek, stb???

Bár felfele nemigazán szokott szökni  a fesz nállam. Max ha egy vihar tuningolja a hálózatot...

Ja és a sensitivity érték az mekkora legyen?? Hozzám viszonyítva... mert ezt nemigazán értem hogy ez mi lehet.



Ui: ha lesz egy traktorakksim akkor azt is rákötöm a UPS-re... természetesen apokalipszis esetére.
Mert már egy hajszárítótól sípol hogy OVERLOAD....  de persze a cél a felvonó és a betonkeverő üzemeltetése róla (mert a telefonvonalról nemigazán akarnak működni... :-( )

Válaszokat előre is köszi!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése