Kintivilágítás defekt

A másik kinti világításommal is gond volt. Felkapcsoltam de úgy kb 40
másodperc után kezdett el a világítani. De ezt egy hónapon át játszotta amíg
egyszercsak hiába vártam hogy felkapcsoljon. Kitekertem az izzót erre egy nagy
lyuk volt az oldalára égve:
 Rozsdásak voltak a foglalat érintkezői meg a műanyagot is megette az idő de
miután egy szigetelt csavarhúzóval megfeszigettem azóta működik úgy hogy nem
éget lyukat az izzóra. De ha felkapcsolt állapotból lekapcsolom és újra fel
szinte rögtön akkor is újraindult a 40 másodperc késleltetés. Úgy kb
felkapcsolástól számított 40 és 60 másodperc között kezdett el világítani.
De ezek még kb mikor a mostani házunkba költöztünk (kb 5éve) akkor történtek
de már megszűnt a jelenség.
Azóta ha felkapcsolom rögtön világít.
Ez akkor egyértelmű érintkezéshiba vagy a ház előző kissé szórakozott tulaja
beépített valami késleltetést ami elromlott?
Mert az izzó nem villogott, hangot sem adott tehát nem nagyon utal
érintkezéshibára.  Remélem a villanyszerelő csatitagok gyorsan rávágják hogy
mi lehettet. A kiégett oldalú izzót pedig elraktam így arról jutott eszembe és
kíváncsivá tett mi is okozta a jelenséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése