Számítógép halkítása gyorsan egyszerűen



Engem is zavart elsőnek a zaj de megszoktam. Jobban jársz ha te is így teszel! Így tényleg
altató hatású. Ugyanis folyamatos és hangos a zaj (bezony a régi quantum
3Gb-os hdd is elég hangosan süvít) és így elnyomja a kisebb de nem folyamatos
zajokat. Pl ha megy a gép éjjel akkor elnyom minden más zajt és így tudok
aludni. Mikor nem menesztettem éjszaka a gépet már akkor viszont már nem
tudtam aludni. Hol a szomszéd kutyája ugatott, hol a relé kattogott az asztal
alatt, pattogott a radiátor mikor bekapcsolt a cirkó, vagy elkezd valami
szikrázó fura hangokat adni, aztán mikor csönd lenne és megint tudnák aludni
akkor az egér kezd el szaladgálni a padláson és rágcsálni stb stb szóval
mindig van valami ami felriaszt. És mikor felriadtam akkor felmegy a pumpa
hogy felébredtem és mégúgyse tudok visszaaludni. Főleg mikor fel kell kelni és
vadászni hogy mi csipog, mi ad fura hangokat, mi ez a büdös, honnan jön a füst
stb. Természetesen nem kerül elő és csak akkor csinálja újra mikor
visszafekszem. Az még idegesítőbb hogy az egér kikerüli a ragasztót, egérfogót
de azért arra kell ébrednem hogy csörög a csipszeszacskó a monitorom tetején
és kizabálja a csipszem. Mikor meg odaugrok akkor a zacskó oldalán egy lyuk,
csipsznek a fele van meg és egér meg sehol...... De ha még csak azt rágná meg
de mikor lefejti a telefonvezetékről a szigetelést........ de a 230V sem
akadály neki, zárlatig kirágja de mégis meglép.
Szóval ha nyugodtan akarok aludni akkor kapcsolva hagyom a gépet éjszakára
töredezettségmentesítés, víruskeresés céljára mert  azoknak egy éjszakai is
kevés és mégsem üresben zúg a gép.
De mostmár csak akkor hagyom éjszakára kapcsolva ha ideges vagyok mert
különben megint kijön 15 ezres villanyszámla....






Szóval ha aludni akarsz akkor kell egy monoton hangos zaj ami elnyomja az
összes többit és akkor lehet aludni.
Régebben (akkor még alig volt hosszabbító az asztalomon) így védekeztem zaj
ellen, szépen latakartam és a zaj felét lefogta.
De rájöttem hogy sokkal jobb hangosban aludni:
4 db igazi birkabőr már lefogja a zajt.
De azért szóltam a családnak hogyha a szokásosnál nagyobb az amperszag akkor
ébresszenek fel.
Egyetlen hátránya van éjszaka a hangos gépnek: nem veszed észre ha kizabálják
a csipszed......
Ja és ha nem elég hangos a csörgőórád akkor elaludhatsz.

De ha van kedved vízhűtést is csinálhatsz! Gyertyaviasszal vagy olvasztott
cukorral le kel csöpögtetni a szabadon lévő vezető részeket és az egész gépet
utánna csak bele kell rakni az akváriumba, fürdőkádba stb és akkor nem hallod
a hangját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése