Orosz grillező - 1983 -ból

NDK turmixgép, a levehető ajtós stb, ezeket már mindenki ismeri. Nade grillsütője kinek volt? Ráadásul eredeti orosz 1983-ból? Szóval orosz grillsütő húsforgató rudakkal... lássuk is. :-)

Már rég küldtem ezer éves de nagyon megbízható készülékekről levelet.

Kaptam egy orosz grillezőt ami nem forgatja a kaját. De megcsináltam, bár inkább hősugárzónak fogom használni ( a halogén hősugárzóm leesett a bringáról és kipukkadt a cső benne).

Csak befújtam csavarlazítóval a forgatómotort és voalá, már forgat is meg fűt is. Ránézésre is brutál egy készülék, 1983-as gyártású, csupán 28 éves jelenleg. Jól be is büdösítettem a lakásba vele, de legalább nem rázott meg.
Érdekes hogy amint bedugom kikapcsolhatatlanul már indul is a fűtés, csak a forgatómotort lehet kapcsolni.
A zsinór, készülék földeletlen, egyszeres szigetelésű, persze fémházas.

Csak azt nem tudom hogy mit lehet benne grillezni, a fűtőcső és a szúrókák között olyan kicsi a hely hogy egy kis darab húst is csak alig tudnék beletenni...
Mit grilleztek ebbe?

Vagy eleve csak grillezőnek álcázott hősugárzó lenne?

Na nézzétek meg a konyhám csúcsát:

2 megjegyzés:

  1. T. Maestro!
    Ez a szerkezet azért ilyen "szűk", mert ez egy saslik(rablóhús) sütő.

    VálaszTörlés
  2. Ezt keresem ezer éve. A legjobb horizontális saslik sütő.

    VálaszTörlés