Grundig TK-46

Grundig TK-46

A témában megjelölt magnót szerettem volna életre kelteni. De hiába dugtam be
nem csinált semmit. Ellenállása sem volt.
Az alján volt egy plexiüveg. Az üveg alatt söntökkel lehetett beállítani hogy
110, 130, 220, 240V stb. Kimértem és odáig nem jutott el az áram. Ezért
direktbe bekötöttem oda. A 220V-os állásban voltak a söntök így rájukkötöttem.

Aztán bedugtam és .... működött... egy darabig.

Sistergett, zúgott, tekert aztán feltekertem a hangerőket maxra és nyomogattam
rajta a gombokat mire egyszercsak elment a hang. Nem törődtem vele, nyomkodtam
tovább. Azután egyszerszer hallottam hogy szürcsölget benne valami,
fityfirittyelt aztán egyre halkabb lett a szürcsölés. Az orrom mivel hogy be
volt dugulva, amúgy is rossz de hogy most hogy betegvagyok teljesen rossz, a
számom veszem a levegőt így a gyerekek szóltak a szobából hogy mi ez a büdös.
Ekkor mire ránéztem már a jobb oldalából kissebb ritkás fehér füstfelhő
gomolygott felfele. Gyorsan kihúztam.
Aztán visszadugtam. Működött, tekeri az egyik tekerőt, világít középen a
nemtom mi de a hangerőszabályzókat hiába tekerem rajta hang már nincs. Aztán
mivel hogy már este van gyorsan kihúztam mondván hogy még működik de a "lőn
sötétség jelenség" este így nem jönne jól. Féltem hogy egy nagy durrannással
esetleg elküldi az utcát is aludni.


A jelenségből arra következtetek hogy egy kondi kieresztette a lelkét. Igaz
durrannás egy pici sem volt de nem is kínai hanem német a magnó. :-)


Szóval ha szétszedem megtudom javítani?


Képek róla:


 Update: mivelhogy nekem nemsikerült megcsinálnom így elcseréltem egy gyűjtővel szóval már jókezekben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése