Hajszárító kapcsolódefekt

Már megint gond akadt ugyanaz típusú noname piacos hajszárítóval... barátom használta Wartburgfűtésre erre tessék, ilyen hibát sem láttam még, nem a fűtőszál hanem a kapcsoló olvadt ki... :-)DDDD

De megcsináltam neki, csak a kapcsolót kellett kiiktatni.

Így adta ide nekem:

 Be is dugtam és le is videóztam hátha robban egy kurva nagyot... bezzeg mikor videózom akkor semmi ilyesmi nem történik...
De nem robbant csak nehezen indult. 

Aztán szétszedtem:
Javítás után csak ennyi korom maradt a padlón:

  De remélem mindenki tisztában van azzal hogyha felügyelet nélkül bekapcsolva hagyod a hajszárítót akkor szintén kell alá egy fém tálca olyan mint régen a kályhák alatt volt?
Amúgy wartburg állófűtésnek is jó a hajszárító de akkor meg egy pl fém lábasba kell rakni. Itt is figyelni kell viszont hogy kapjon rendesen levegőt!  Persze ilyen defektek mint a fenti képeken ennek ellenére előfordulhatnak.

3 megjegyzés:

  1. Tisztelt Barkácsoló!

    Eddig utáltam a barkácsolást, mert semmi érzékem hozzá, de az Ön posztjai megmutatták, hogy ez nem lehet akadálya a barkácsolásnak!
    Megjött a kedvem hozzá! :)
    Csak remélni tudom, hogy ilyen sok sikerélményben lesz részem, mint önnek.

    Mindenesetre, lelekes olvasója lettem!

    Tom Apó

    VálaszTörlés
  2. De azért csak óvatosan, az esti kékfényt és a lánglovagok weboldalát is kövesd figyelemmel aztán mérlegelj! :-) D

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem jó tanítvány leszek, a lnglovagok.hu oldalt már régen megtaláltam, és rendszeresen látogatom is.
    :)

    VálaszTörlés