Vegyesfelvágott

Minden ami érdekes és nem kapott külön oldalt


Éjszakai-nappali áramról átkapcsoló relé prototipus(teljesen saját kreálmány):

Amúgy tudjátok hogy az esővíz sokkal veszélyesebb mint a szennyvíz vagy a csapvíz??

Mert a szennyvízet kispricceli a hosszabbító, a csapvíz zárlatot okoz és leveri a kismegszakítót...

De mit csinál akkor az esővíz?  Zárlatot nem csinál.... nem spricceli ki.... hanem.... ??

Megváltoztatja a dugvilla színét... Nem hiszitek? Akkor hagyjatok kint az esőben egy hosszabbítóba dugott akksitöltőt és lám:



Legújjabb szerzeményem egy 16A-es kismegszakító:
 Alaplapot időnként ki kell takarítani mert különben a portól is zárlatos lesz, elhalálozik stb stb.

A porszívó vagy semmit vagy ha odanyomod a kondikat is leszippantja, a sűrített levegős palack drága, de a kompresszor brutális ereje a winyók szűrőjét beszakíthatja stb stb.


Ezért én így takarítom az alaplapokat:
Jólvanna... ezek rossz alaplapok voltak csak nem akartam szutykos lenni mikor leszedegetem róla a kondikat..
Na koszos számológépeket hogyan kell megtisztítani ?

Hát így:
 Már csak az lett volna nagyobb poén hogyha bedugva csinálom ezt.
Bár kíváncsi voltam hogy lecsapja-e de egyéb veszélyek miatt inkább nem dugtam
be őket.


Bírom az egyes embereket mikor az elektromos kütyüjeiket törölgetik hogy jajj
nehogy egy csepp is belemenjen.
Hát ezeknek a félős embereknek csináltam ezt a képet hogy hát így is lehet
mosogatni. :-)
Lehet hogy kondikiszáradás ellen is hasznos! :-)


Amúgy az akció után működtek a 30 éves gépek. Még a billentyűk sem ragadtak
már be.... :-)D
A kakaóbiztos milliós gépek meg mondjanak le!

Na ti hogyan szoktatok pl billentyűzetet tisztítani?
:-)
 Ja itt meg a zöld hűtőgép amit majd felszeretnék tölteni gázzal:
tehát aki házilagos hűtőközeg feltöltési leírást tud nekem adni, légyszi küldje el nekem
Tűzoltókészülékem is van:
Nadehátazért mostmár a gyerekszoba is megfelel a juniós követelményeknek is.
:-)
 

Nagyon sokáig foszforeszkál, szinte egész éjszaka látni, ingyen kaptam valami
reklámújsággal.
És aki megmondja hogy milyen becelluxozott szerkezet van az alábbi képen
felakasztva és hogy mire használom az nyer egy elektromos fospumpát:

1 megjegyzés:

  1. Az éjszakai-nappali átkapcsoló hogy működik pontosan? Rákötsz egy konnektort az éjszakai áram vezetékére meg nappalira és ha van éjszakai megy arról ,ha nem automatice átvált nappalira? Azonnal kapcsol vagy van pár mp szünet. Ideális lenne pár olyan dologhoz, ami nem érzékeny jószág áram szempontjából és tűri a kisebb ingadozásokat pl. mosógép, villanymelegítő, főzőlap, hűtőszekrény stb. A gond akkor lehet ha hosszabb szünettel kapcsol át és pl. a mosógép leáll, de ha elég gyorsan csinálja simán mehet tovább. Igaz sok új mosógép már erre is fel van készítve és képes a programot folytatni ha ismét kap áramot. Láttam olyan sufnituning megoldást amúgy erre, hogy két konnektor egymás mellett, egyik az éjszakaira kötve, a konnektoron egy LED jelzi ,van-e benne áram. Ha van akkor mosógép oda átdug és megy arról. Ez azért jobb megoldás lenne. Sőt villanybojlernél is hasznos lehet ha pl. ki volt kapcsolva sok ideig és azt akarod, hogy hamar legyen meleg víz rárakhatod a normál áramra.

    VálaszTörlés