Halogén hősugárzó - Készüljünk a télre

Ugye mi nem azok közé az emberek közé tartozunk aki most otthon heverészik a segélyen, télen meg azt se tudja hogy hogyan lopjon tüzelőt az erdőből, és még az ajtókeretet is eltüzeli a házában!!!??

Mert a tüzelő beszerzését, felaprítását, fűtőberendezések karbantartását inkább egy kellemes nyári időben csináljuk mint a téli zimankóban nemde? De sajnos sokaknak ez nem logikus... :-(


De nekem igen, pl már most elkezdem a fűtésszezoni postokat. :-) Pl jöjjön is egy halogén hősugárzó... más kidobja... én összeszedem.
Szóval sikerült üzletelnem egy összetört hősugárzót:
Állítólag ráborult a fotel és szétnyílt. Meg talán a rajta látható égések
alapján lángolt is :-(.
Természetesen megcsináltam,csak össze kellett drótozni és megtörölgetni (a
korom ennek ellenére nem jött le):

És működik is, sárgán világít de nagyon de annál jobban is fűt. Amint bedugom
már ontja is a meleget.


Be is raktam az asztal alá lábmelegítőnek:





Ha csak az egyik részét kapcsolom be akkor az 575W tehát nem olyan vészes.
Főleg nem éjszakai áramról csak egy kicsit működtetve. Nem kell egérfűtés sőt
ettől az AS sem fejeli le az asztalt :-).
De az a bajom vele hogy hiányzik róla egy plussz rács (inkább alulemez amibe
sok kis kockák voltak) mert mondták meg láttam már máshol is ilyet hogy van
benne sőt izzik is. Tehát az mire szolgálna rajta? Bár úgyis csak akkor
használom majd ha előtte ülök tehát tűz mint mindig nem lehet de attól még
kíváncsi vagyok rá. Meg az
elektronon mondták hogy ami a készülékekbe bele van építve az nem véletlenül
van
ott és hiánya előbb-utóbb gondhoz vezet.
Szóval mi lenne a szerepe annak a rácsnak? Csak azért kérdem mert nem
szeretném ha kipurcanna.  Meg ez az egy hősugárzóm van, volt egy régi tányéros
de azt kölcsönadtam, elfelejtettem hogy kinek az a valaki meg b@szta
visszaadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése