Fűtéses elektromos takaró? - Vagy mégsem ágymelegítő?

Sziasztok!


Kaptam egy elektromos takarónak kinéző cuccot... de nem tudom hány V-al működik és nemigazán bizalomgerjesztő a csatolófelülete. Ja és igen érdekes a rászerelt dugvilla, az csak földeli a takarót, csak a föld van bekötve az is az egyik érintkezőre.
Az a patent full vezető és mindkét oldalán megérinthető. Tehát ha 230V-os akkor igen veszélyes egy takaró lehet ez ha bekötöm. Bár majd lecelluxozom, jobb lesz ágymelegítőnek mint a karácsonyfaizzók...

Nem tudom kié mié volt, mire használta és hogyan tudnám én használni.

Nézzétek meg a képeket, 12V-ról nem megy, de van ellenállása ha mérem a takarót, bemerjem kötni 230V-ra??

Kimosni kilehet-e egy ilyet vagy próbáljam ki? :-)

Abban sem vagyok biztos hogy ez egyáltalán ágymelegítő lenne-e? Létezik az hogy a gyártó ilyen bénán oldotta meg a tápcsatlakozást és simán direktbe kell kötni a 230V-ot a takaróba?

Képek róla:
a dugvillán nincs villa:

 Itt menne be az áram:


 Jó messze vannak egymásról a csatlakozók:


 De szerintem mosógép lesz a sorsa és utánna kipróbálom 230V-al hogy durran vagy nem durran, fűt, nem fűt. Ha fűt akkor ráz-e. Ha nem ráz akkor egy kis cellux a végére és már jót is aludhatok. :-)





Válaszokat előre is köszi!


 Következő levelem:
Sziasztok!


Nem tom milyen takaró az amit kaptam de nem melegítős hanem valami más szerintem. 12 V-ról nem megy abszolúte, rákötöttem a 230V-ra, a patentkapcsok azok forróra felmelegszenek, a vezeték is melegszik.

Itt egy videó amint feszültség alá helyezem:








( Nem robbant, semmi sem történt... )

Itt meg a multimétert 20A-es állásba kapcsoltam (váltóáram, 20A-es áramerősség mérés) és sorbakötöttem a takaróval:
0,09 Ampert eszik a takaró 230V-os feszültség mellett. Ez jó vagy rossz??


Mert csak a patentkapcsok melegszenek meg 2 centis körzetében a takaró de semmi mást nem csinál, 3 percnél hosszabb időre nem mertem dugva hagyni.


Ehhez spéci vezérlés kéne vagy tényleg valami földelőtakaró vagy mi a frász lehet ez?


Válaszokat előre is köszi!

A kommentekből meg a tényekből kiindulva végül rájöttem magam is hogy milyen takaró is ez... SZóval nem fűtéses takaró ez hanem földelő takaró, elektroszmog elleni takaró, Elektroszmog terápiás lepedő meg kitudja még hány elnevezése van. Volt aki azt mondta hogy 100 ezres pierre cardin takaró.. :-) D
Tehát akkor ez a 25 ezres takaró szart sem ér:
http://plc.addel.hu/detailproduct.php?productid=123465



De hülyék az emberek, 10 ért már fűthetőt is kap, ha a földre köti akkor anti elektroszmog, ha a fázisra akkor meg antihideg takarója lesz... feleannyiból. :-)D

A takarót külföldről kaptam, látszik hogy ott volt pénz ilyesmi hülyeségekre az embereknek.


Mert ha józan ésszel gondolkozik az ember rájöhet hogy egy sima takaró nem védhet meg...

Max engem tud megvédeni, pl a karácsonyfa-füzéres ágyfűtésemre ha egy ilyet terítek és leföldelem a konnektorral akkor az elektroszmogtól ha nem is de az elektrosokktól megvéd. :-)
Ugyanis akkor nem rajtam hanem a takarón keresztül záródik az áramkör.. :-)D


Ui: de miért kell a földsugárzás ellen védekezni, ki mondta hogy az veszélyes, és mi van ha kell az is a szervezetnek?? Régen sem voltak antiföldsugár takarók meg antivízér ionizációk sem...és betonpadló sem ami árnyékolna...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése