Fokozatmentes hajszárító... - ilyet sem sokat látni

Kaptam egy hajszárítót javításra mondván virágmagokkal közös zacskóban tárolták és telement toklásszal meg mindenféle növényi hulladékkal.
Braun Protector electronic 1500 a típusa, nem mai darabnak tűnik.

Gondoltam a legegyszerűbb az hogyha bekapcsolom és majd "kidolgozza" magából. Hát nemjött be. :-(
Nem fújta ki, szét kellett szednem.
Nade megérte szétszedni, ilyen jól összerakott korrekt hajszárítót még nemláttam. Pláne olyan hajszárítót nem ami potméterrel fokozatmentesen állítható. Lásd az alábbi képet. A kapcsoló egy fogaskerék kapcsolaton keresztül egy potmétert tekerget amivel a kifújt levegő hőmérséklete állítható:
Külön érdekesség az hogy a vezeték egy sorkapocsba van becsavarozva és nem beforrasztva van.

Hátul méretes ventillátor van:


A fűtőszálak is nagyon masszívan a helyükön vannak, természetesen a túlmelegedésgátló bimetallkapcsoló is van benne:


Nade ez a legérdekesebb konstrukció amit láttam még hajszárítóban, elektronika is van benne, nade nem ám a fogantyúban hanem elöl a fűtőszálak között egy műanyag borítással védve:


Nem tudom mire szolgálhat, csak sejtésem van, szerintem a ventillátor motorjának az áramellátását biztosíthatja. Nade működik az a lényeg! :-) D
Egyvalamit nem tud sajnos a hajszárító: hidegfújást...

A végén kihullott belőle minden dzsuva és összeraktam:
Na én is akkor vettem észre mikor ti: kimaradt a hővédő papír a fűtőszálak körül... :-(
Szedhettem szét újra... :-(

De végre ez egy olyan hajszárító amivel nyugodtan ülök be a fürdőkádba hajat szárítani! :-) D Nem mintha a többivel nem így tennék, de ennél nyugodt vagyok hogy nem megy tönkre és nem kell kiszállni másikért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése