tag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post3022789935264940324..comments2024-03-07T17:51:45.296+01:00Comments on Szerelés házilag: Bicikliszerelés házilagUnknownnoreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-84996201251081088792014-12-18T17:35:17.664+01:002014-12-18T17:35:17.664+01:00Örege az számból vetted ki a szót.Mintha magamat l...Örege az számból vetted ki a szót.Mintha magamat láttam volna.Viszont egy célszerszámot találtam amivel le tudom szedni a hátsó fogaskerekeket. Ez nem más mint egy speciális festékkaparó aminek mérete pont akkora,hogy belemegy az agyba és nem sérül. A lapos végét beteszem egy satuba és lecsavarom. Viszont most láncfeszítővel görcsölök,mert nem tudom visszatenni. A váltó nélküli ötlet a lánc méretre szabása jó ötlet.Használni fogom. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-55248198694100229042014-10-15T21:11:54.450+02:002014-10-15T21:11:54.450+02:00enyimet is te javítsad!enyimet is te javítsad!ivikehttps://www.blogger.com/profile/14848746206350401708noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-56773574460573667092014-01-04T23:10:46.739+01:002014-01-04T23:10:46.739+01:00ez krvajó gyerekek, asztal alatt fetrengek a nevet...ez krvajó gyerekek, asztal alatt fetrengek a nevetéstöl:DDAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-31675384920915034592012-03-31T12:19:08.754+02:002012-03-31T12:19:08.754+02:00Nagyon tetszett az írásod!!
Neked írni kellene,nem...Nagyon tetszett az írásod!!<br />Neked írni kellene,nem biciklit szerelni!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-50623132744014816482012-03-17T17:58:01.324+01:002012-03-17T17:58:01.324+01:00haver, hát ez kurvajó XD fájdalomig röhögtem magam...haver, hát ez kurvajó XD fájdalomig röhögtem magam a cikken :D te vagy a sufnituning királya! ez a kompresszorral zsírozás kiverte a biztosítékot XD nagyon nagy vagy :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-4015604791291910592011-08-26T07:23:17.940+02:002011-08-26T07:23:17.940+02:00Köszi a tippeknek!
Hajtókarlehúzó felejtős már, mi...Köszi a tippeknek!<br />Hajtókarlehúzó felejtős már, mikár már szét vannak verve a hajtókarok. <br />Amúgy ha végképp nincs váltó akkor sokszor csak egysebességesként használom mint egy tanyabike-ot, ezt már sajnos alkalmaznom kellett. :-(Csuklósbuszhttps://www.blogger.com/profile/16613677385848940314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5649286874334487781.post-26377018117196484352011-08-24T21:35:36.008+02:002011-08-24T21:35:36.008+02:00Egy racsnileszedő minimális tétel és hasznos:
htt...Egy racsnileszedő minimális tétel és hasznos:<br /><br />http://bringabutik.hu/vasarlas/szerszam/fogaskoszoru-racsni/zoggie-racsnilehuzo-szerszam.html<br /><br />Rá egy 24-es villáskulcs és még ekkor is kalapáccsal kell ütni a végét (ennyire rá tud rohadni). Racsnival fenn nem is lehet csapágyat szerelni / beállítani, amint leszeded ugyanolyan egyszerű munka lesz mint az első csapágynál (bemaródással ne törődj, nem tökéletesen de jódarabig még elgurul).<br /><br />Szintén a hajtókarlehúzó sem egy drága dolog, tisztításhoz is jól jön:<br /><br />http://bringabutik.hu/vasarlas/szerszam/monoblokk-hajtomu/icetoolz-hajtokarlehuzo.html<br />(egy hosszú 8-as imbusz kell hozzá)<br /><br />A középcsapágyat úgy kell beállítani (akár hajtókarral fenn), hogy a hajtásoldallal ellentétes oldalon a zárógyűrűt lazítod majd a belső csészét beljebb tekered / beállítod és a végén a zárógyűrű vissza. Ez hasznos hozzá:<br /><br />http://bringabutik.hu/vasarlas/szerszam/monoblokk-hajtomu/bbb-multihook-kormoskulcs.html<br /><br />Ha vacak a váltó akkor szabadulj meg tőle és a láncot méretre szabva használd egysebességesnek.Anonymousnoreply@blogger.com